DIREKTE ADGANG TIL VORES SELVBETJENINGSPORTAL
Har du brug for yderligere support, kan du via vores support- og serviceportal oprette en supportsag og vores medarbejdere vil snarest tage kontakt til dig for at få problemet løst. På Serviceportalen, kan du bl.a. hente guides og vejledninger samt se status på din supportsag eller din historik over oprettede supportsager. Du kan også finde nyheder og driftsstatus.
For at bruge Serviceportalen skal du logge på med dit unilogin – eller Edulogin. Klik her for for at gå til Serviceportalen
Som kunde hos Educant med en serviceaftale har man også tilgang til quicksupport, gratis guides og nyheder via eget supportteam i Microsoft Teams.
KONTAKT OS FOR YDERLIGERE INFO
Vi er altid behjælpelige med at besvare jeres spørgsmål. Udfyld venligst formularen til højre og vi vil vende tilbage hurtigst muligt for at aftale et møde.
Så kan vi høre mere, om jeres ønsker, og handle derefter. Vi er stolte af det vi laver og ser frem til, at høre fra jer. Så vil I få oplevelsen af hvad et godt samarbejde går ud på.
VORES FORNEMMESTE OPGAVE ER AT PLEJE SKOLERNES INTERESSER
CORONA: Udvidet hjælp og support med Microsoft Teams